Sunday, June 14, 2009

Selamat Bertemu Kembali Setelah Bercuti

Untuk makluman kepada semua warga ksah terutama kepada pelajar-pelajar tingkatan satu. Majlis Kegiatan Dakwah Islamiah Sekolah (MAKDIS) akan mengadakan program Tamrin Rohani untuk pelajar Tingkatan satu. Program ini akan diadakan pada 25 hingga 27 Jun akan datang. Tempat di surau as Solihin KSAH. Insyaaalah

1 comment:

  1. assamulaikum, sy harap ustaz ddlm keadaan sihat.nama sy mohd nazri, bekas pelajar KSAH thn 96-2000, ustaz pernah mengajar pendidikan islam pada sy tp sy lupa di tingkatan brp, ini pertama kali saya masuk ke laman web KSAH sejak saya keluar lepas SPM 2000. tahniah pada ustaz kerana mewujudkan blog ini & harap ustaz akn teruskan usaha ini dengan menambahkan lebih banyak info tentang sahsiah & akidah untuk panduan para remaja.
    >saya juga telah lama tidak menjengah Kolej kerana telah merantau ke negeri lain untuk menyambung pengajian & bekerja, cuma pada pertengahan tahun 2008 sy kembali ke kedah kerana sy di tukarkan ke sini. sekarang saya telah bekerja di sektor awam dan bertugas di Jabatan hal Ehwal Agama Islam Kedah, di bangunan wan mat saman.
    >setakat ini dulu buat waktu ini & insyaallah jika sy ada kelapangan sy akn menjengah lagi di blog ustaz, assalamualaikum.

    ReplyDelete